geen tijd - Reisverslag uit Hirsjärvi, Finland van Anneke - WaarBenJij.nu geen tijd - Reisverslag uit Hirsjärvi, Finland van Anneke - WaarBenJij.nu

geen tijd

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 Juli 2006 | Finland, Hirsjärvi

Dat er even geen berichtjes meer staan op dit blog betekend niet dat ik niets te melden heb. Ik heb het alleen zo druk, dat ik niet meer weet wat ik moet typen.

Mijn vader is geweest, en we zijn met de auto een beetje door zuid-west Finland gereden, en gekampeerd op verschillende campings. van 8 tot 13 juli.

14 juli ben ik met de familie (Jaate haar meter en haar dochtertje waren er ook) naar een doe het zelf pretpark geweest. Dit was echt leuk, lekker weer, niet te warm en veel gedaan. Boogschieten, kabelbaan, goud zoeken, berg klimmen en meer.

Zaterdag, 15 juli, op de meisjes gepast, en opgeruimd.
Zondag 16 juli, een rustdagje, en lekker de hele dag een boek gelezen. Dit had ik echt even nodig. En in de avond lekken met ons allen in de sauna.

Maandag, dinsdag, woensdag de hele dag met de meisjes, en in de avond ook de meisjes naar bed brengen. omdat ze me heel hevig hadden gemist toen ik uit kamperen was.

Dondardag, gaan zwemmen met Johanna en haar broertjes. Wat een rare familie zeg, als dat typisch Fins is, hoeft t van mij niet hoor. hahaha

Vandaag, weer met de meisjes. En vanavond naar Turku, een plaatsje aan de kust. Met 2 gasten die ik vorige maand had leren kennen, om een flink Finland te laten weten hoe je moet feesten.

Foto's komen ook wel weer.
Maar het is nog maar 10 dagen dat ik hier zit, en het is zeer dubbel, weg willen (op de boot in Noorwegen) en willen blijven (wat toch niet gaat, en eigelijk ook niet wil hoor) Het is hier echt heel leuk, gezellig, mooi enzo.

Nou, tot de volgende keer maar weer...

  • 22 Juli 2006 - 20:57

    Jos:

    Hoi lieverd, fijn dar het allmaal zo leuk is en dat je geniet, eindelijk jullie foto's van papa gezien ziet er erg mooi en heel gezellig uit vooral het kinderfeest.hier weer druk aan het werk, en ook mijn school werk omdat ik nog wat werk stukken moet inleveren een werk stuk zorgt ervoor dat ik nu vertraging heb dus dat maak ik zo snel mogelijk af, maar dayt betekend dat ik weer erg veel achter de computer werk en nergens tijd voor heb. doei veel liefs mama, is het nog steeds zulk mooi weer hier is het om te stikken.

  • 25 Juli 2006 - 11:40

    Lous:

    Hey zusje!!!

    Geniet er nog maar even goed van!!!! Ik ben heel benieuwd naar al je foto's en verhalen, maar goed, ik kan nog wel even wachten tot je terug bent!

    Dikke knuffel

  • 25 Juli 2006 - 21:01

    Karin:

    HoiAnneke,
    Ook daar heb je het druk met, volgens mij, allerlei leuke zaken! Geniet ervan voordat je in het Nederlandse keurslijf moet! Ernst heeft nu ook net vakantie en in mag nog een klein weekje werken. DAn schilderen aan Iris kamer! Mark en Gees staan op het punt om een week naar Schiermonnikoog te vertrekken. En Iris... die is op roeikamp. Arie zal nog wat langer naar Losser op en neer moeten rijden. Maar al met al is het tempo al wat lager!! Heeerlijk. Succes met de laatste dagen en dan op naar Noorwegen. Zoen van ons allen, Karin

  • 27 Juli 2006 - 23:37

    Je Weet Wel Wie......:

    mooi druk leven heb je , geniet er van............

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Hirsjärvi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2006

Stavanger

30 Juli 2006

Daag mooi Finland, hallo mooi Noorwegen

27 Juli 2006

laatste paar dagen

21 Juli 2006

geen tijd

04 Juli 2006

Visite
Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 62656

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: