Stavanger - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Anneke - WaarBenJij.nu Stavanger - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Anneke - WaarBenJij.nu

Stavanger

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

12 Augustus 2006 | Noorwegen, Oslo

Hallo,
ik ben weer in de bewoonde wereld, en niet meer op een boot met 600 andere mensen.
De vakantie was echt super, met oma. We hebben zo veel gezien, gedaan en plezier gehad.
Meer hierver als ik terug ben in Nederland, dan komen er foto's op internet enzo. Maar nu ben ik in Stavanger.
Op bezoek bij Simona hier slaap ik 9 dagen) en ga een beetje werken in he resaurant Simone's
ee kort berichtje vandaag, maar een teken van leven :-)

tot snel

• 12 Augustus 2006 - 10:08

Lous:

Fijn om te weten dat je weet boven water... uhm, met beide benen op de grond staat!!!
    Veel plezier in Stavanger en wacht niet te lang met je foto's ;-)
    Liefs, Lous

• 12 Augustus 2006 - 10:58

Sophie:

haaij lieverd:D aaaah tot over 9dagen
    kga je keihard zien
    aah :D kuskus

• 12 Augustus 2006 - 20:50

Helen:

Heey!! Ik ben net weer terug uit Engeland en ga de 23ste weer naar Stavanger, dus ik loop je net mis denk ik. Jammer! Maar we houden contact!!!
    Groetjes Helen

• 13 Augustus 2006 - 22:06

Je Weet Wel Wie:

en hoe was het in de onbewoonde wereld? met nog eens 600 andere, ben blij als je weer terug ben in dit kikkerlandje.....Kunnen wij naar het warme Egypte.....hahaha
    kus

• 17 Augustus 2006 - 10:07

Jos:

hoi lieverd, hard aan het werk? ik zit nu met oma aan de telefoon om alles te horen, ook over vriendje? fijn dat alles zo goed gegaan is, hoe laat ben je dinsdag op Schiphol? zoen van mama