Stavanger - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Anneke - WaarBenJij.nu Stavanger - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Anneke - WaarBenJij.nu

Stavanger

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

12 Augustus 2006 | Noorwegen, Oslo

Hallo,
ik ben weer in de bewoonde wereld, en niet meer op een boot met 600 andere mensen.
De vakantie was echt super, met oma. We hebben zo veel gezien, gedaan en plezier gehad.
Meer hierver als ik terug ben in Nederland, dan komen er foto's op internet enzo. Maar nu ben ik in Stavanger.
Op bezoek bij Simona hier slaap ik 9 dagen) en ga een beetje werken in he resaurant Simone's
ee kort berichtje vandaag, maar een teken van leven :-)

tot snel

  • 12 Augustus 2006 - 10:08

    Lous:

    Fijn om te weten dat je weet boven water... uhm, met beide benen op de grond staat!!!
    Veel plezier in Stavanger en wacht niet te lang met je foto's ;-)
    Liefs, Lous

  • 12 Augustus 2006 - 10:58

    Sophie:

    haaij lieverd:D aaaah tot over 9dagen
    kga je keihard zien
    aah :D kuskus

  • 12 Augustus 2006 - 20:50

    Helen:

    Heey!! Ik ben net weer terug uit Engeland en ga de 23ste weer naar Stavanger, dus ik loop je net mis denk ik. Jammer! Maar we houden contact!!!
    Groetjes Helen

  • 13 Augustus 2006 - 22:06

    Je Weet Wel Wie:

    en hoe was het in de onbewoonde wereld? met nog eens 600 andere, ben blij als je weer terug ben in dit kikkerlandje.....Kunnen wij naar het warme Egypte.....hahaha
    kus

  • 17 Augustus 2006 - 10:07

    Jos:

    hoi lieverd, hard aan het werk? ik zit nu met oma aan de telefoon om alles te horen, ook over vriendje? fijn dat alles zo goed gegaan is, hoe laat ben je dinsdag op Schiphol? zoen van mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2006

Stavanger

30 Juli 2006

Daag mooi Finland, hallo mooi Noorwegen

27 Juli 2006

laatste paar dagen

21 Juli 2006

geen tijd

04 Juli 2006

Visite
Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 62736

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: