En toen was het alweer 18 Augustus - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu En toen was het alweer 18 Augustus - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu

En toen was het alweer 18 Augustus

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

13 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Soms gaat de tijd snel, en soms SUPER snel!!

In dit geval, SUPER SUPER snel...

De tour is over, ik ben weer alleen, en heb net de eerste onweersbui op het eiland Phi Phi Don overleefd.
Ik blijf hier 2 nachten, en ga dan naar Koah Sok national park voor een 5 daagse safari tour, daarna gelijk door naar Koa Tao om 6 dagen te duiken, dan terug naar Bangkok om mijn costume made suit op te halen, en mijn ieuwe vlieg ticket, (vlucht geweizigd door cancel).

De afgelopen 9 dagen zijn zo snel gegaan dat ik niet eens meer weet wat ik gedaan heb, zonder terug te kijken in mijn foto's kom ik er iig niet uit.

Olifant rijden, safari tocht, Boot tochten, slapen in een dorp op palen, Snorkelen, Zwemmen in 2 waterfallen, shoppen, slapen, feesten, zelfs karaoke gedaan!!
Laatste paar dagen in phuket rustig gehad, gister lekker naar kata beacht geweest en de hele dag bruin gebakken, geloof dat ik mn record gehaald heb!!
Van morgen afscheid genomen van de laatste 3 groep genoten en na een boot tocht van 2 uur, een onweersbui, 1,5 lopen over het eiland op zoek naar mn hotel met zo'n 28 kilo voor en achter...

Nu lekker gegeten, pijn aan mijn voeten, en hopen dat het weer morgen lekkerder is en dat ik weer even kan zwemmen..

Ik heb een onderwater digicam gekocht waar ik heeel blij mee ben!! zwemmen en foto's maken zonder me zorgen te maken!!

nog 15 dagen, en dan is het einde verhaal ik ga er van genieten!!
x

  • 18 Augustus 2009 - 13:14

    Fie:

    Oeeh An! Klinkt allemaal zoo ontzettend gaaf!
    Hier in NL is het tamelijk rustig, lekker weer deze week. Net naar me nieuwe stageplek geweest. Super leuk!
    Ik ben zooo jaloers! Kuss

  • 18 Augustus 2009 - 16:26

    Pa:

    Wow, Anneke, wat gaaf allemaal!

    Een onderwater digicam, ik ben heel benieuwd...
    Leuk hoor dat je het zo naar je ziin hebt! Duiken... hartstikke leuk! Veel plezier meid!!!

  • 18 Augustus 2009 - 16:26

    Pa:

    Wow, Anneke, wat gaaf allemaal!

    Een onderwater digicam, ik ben heel benieuwd...
    Leuk hoor dat je het zo naar je ziin hebt! Duiken... hartstikke leuk! Veel plezier meid!!!

  • 19 Augustus 2009 - 08:34

    Helen:

    Klinkt goed allemaal!! Geniet nog even daar en dan door naar het volgende avontuur. De tijd gaat inderdaad heel snel want Rayan is alweer 9,5 maand oud!!
    Groetjes!

  • 21 Augustus 2009 - 23:05

    Jeweetwelwie:

    Nou nou......wat klinkt dat allemaal weer spannend als ik dat zo leest heb je weinig tijd voor je zelf...maar goed je leeft ma 1x dus geniet ervan.........liefs van je weet wel wie.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 62670

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: