Een week om niet te vergeten... of toch wel? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu Een week om niet te vergeten... of toch wel? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

Een week om niet te vergeten... of toch wel?

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

09 November 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Als eerste wil ik jullie verwijzen naar gioii's en Sanne's waarbenjij.nu heb je dan nog vragen... dan hoor ik het wel!

haha lekker lui vandaag, druk weekend achter de rug, en een uitgrbreide maandag ochtend dip, die nu al zo'n 6 uur duurt.
Toch maar even de moeite nemen om een stukje te schrijven.

Afgelopen week was erg leuk, vooral door het feit dat het Zaterdag Gioia's 21ste verjaardag was en Sanne en ik een verassing voor haar hadden. Het leukste was de voorpret, aangezien we toch wel Gioia moesten informeren dat ze de zaterdag ochtend niet thuis zou zijn. ze had elke dag het recht om 2x te vragen wat we gingen doen, en daar heeft ze volop gebruik van gemaakt. Maar gelukkig waren alle mensen die het wisten heel actief met hun mond houden en is ze er inet achter gekomen.
Om het nog verwarrender te maken hebben we besloten de dag voor vertrek (vrijdag dus) een leuk mailtje te sturen met een lijstje wat ze allmeaal mee moest nemen. Natuurlijk stond er veel onzin op!!
op zaterdag ochtend had ze nog geen idee... dus wij met een goed humeur en een nieuwschierige Gioia de auto in, opweg naar Muriwai, wat gingen we doen? PAARDRIJDEN! Gioia is een grote paardenfan dus hadden we besloten haar mee te nemen voor een 2 uur durende rit over zwarte stranden, door het bos en door de duinen. Dit was een groot succes!!
om 10 uur zaten we op het paard en om half 1 waren we weer bij de auto.
Wij naar een uitkijkpunt om daar van onze lunch te genieten om vervolgens weer naar huis te rijden.
Wij besloten om lekker koffie te gaan drinken in Takapuna en verjaardags kleren te kopen! want als er iemand 21 word, hoort daar natuurlijk een nieuwe outfit bij. Wij (Gioia, sanne en ik) alledrie geslaagd met een nieuw pak op naar de supermarkt voor vlees en wijn. we gingen namelijk BBQen. om 5 uur waren we terug, want het feestje zou om 5 uur beginnen.
Maar zoals verwacht kwam de eerste gast pas om 6 uur, dus wij haddenn og genoeg tijd om te douchen en ons moier te maken.
het was een zeer geslaagd feest (zie gioii.waarbenjij.nu)
zondag om 10 uur weer op en net als vorige week met Sanne in Takapuna gaan ontbijten. dit keer en lekker English breakfast.. was hard nodig.. toen even naar het strand gelopen met al onze paardrijj spierpijn en weer terug naar huis. Besloten naar Long Bay te rijden, wat een heel mooi strand is in een baai iets noorderlijk. lekker over het strand gelopen. toen sanne naar huis gebracht en ik ook weer naar huis... Tijd om voor de tv te hangen, en ook de hele avond two and a half men zitten kijken. Even gegeten en braaf om 10 uur naar bed.

De rest van de week is er niet veel gebeurd. Vrijdag zijn we naar Mt. Victoria gereden om vuurwerk te kijken, maar helaas waren we er nog geen minuut en moesten we alweer weg omdat de hekken dicht gingen. Toen naar Devonport beach gereden om daar nog vuurwerk te kijken en een flesje van onze geliefde wijn de man te maken (ik was bob dus heb helaas maar een paar slokjes meegenoten)

Ik zit nog even mijn foto's te kijken of ik niets vergeet.. Maar helaas... een rustig weekje voor de rest. Veel gelezen (was ik tot nu toe nog niet aan toe gekomen)
Op naar een bruisend weekend... en tot dan, zien we wel wat er op min pad komt....

• 09 November 2009 - 07:21

Pa:

Gaaf zeg, om iemand zo'n verrassing te bezorgen!
    Werk ze ;-)

• 09 November 2009 - 09:32

Je Weetwel Wie:

NOU NOU wat 1 dag en wat 1 party.....tjonge..als je terug bent organiseer jij dan mijn verjaardag? en vergeen het bier niet he?
    liefs van Jeweetwelwie.......

• 09 November 2009 - 10:42

Lous:

Sjonge, en wanneer begin je aan een nieuw webalbum? Deze moet zo langzamerhand wel vol zitten of niet?
    Gaaf hoor! Kus