nog 9 dagen - Reisverslag uit , van Anneke - WaarBenJij.nu nog 9 dagen - Reisverslag uit , van Anneke - WaarBenJij.nu

nog 9 dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

20 Juli 2009 | ,

zoo, nog 9 dagen en dan stap ik op het vliegtuig.
Er moet nog veel gebeuren. Ik moet nog veel inpakken voor de verhuizing, maar ook mijn backpack.

Nog 2 dagen werkeen, en dan 2 dagen om alles verhuis klaar temaken.

Zaterdag ochtend vroeg beginnen we met het inladen van mijn spullen in de vrachtwagen en rijden we naar De Krim om daar weer uit te laden.
Ook nog even langs Uchelen, Venray en Zoetermeer op de terugweg zondag. en dan mijn laatste nacht in mijn huisje.
maandag zal ik me uitschrijven, mijn OV inleveren en heb ik om 2 uur overdracht met de sleutels.

Dan zal ik nog 2 nachten bij marlous in Utrecht slapen om Woensdag de 29e om 14.45 uur op het vliegtuig te stappen.

Ik denk dat ik vroeg ga. voor de mensen die me willen uitzwaaien zal ik even kijken wat het handigst is. Waar ik in moet checken en waar we aan de koffie kunnen.

op 30 juli kom ik aan in Bangkok na ongeveer 11 uur vliegen. het is daar dan 6 uur in de ochtend en zal ik eerst inchecken in mijn reeds geboekte hostel. dit ligt net buiten de stad en heeft goede referenties.

Maar nu eerst... INPAKKEN!!

  • 20 Juli 2009 - 10:17

    Lous:

    Sjonge jonge, je wereldreis begint dus eigenlijk zaterdag al...
    Gezellig dat je bij me komt slapen! Heb je nog zin in Hollandse pot voordat je vertrekt???
    Succes met de laatste dingen!!!

    Liefs, Marlous

  • 20 Juli 2009 - 12:54

    Fie:

    An eg skal savner deg!!

  • 20 Juli 2009 - 18:09

    Helen:

    Spannend zeg! Ik kijk uit naar je volgende blogjes. Hopelijk kun je regelmatig internetten! Een goede reis en pas goed op jezelf!!!
    Liefs van ons!

  • 20 Juli 2009 - 18:38

    Car:

    Sterkte met de laatste loodjes!! Knuf van de boys!

  • 21 Juli 2009 - 13:34

    Demian:

    Lekker vooruitzicht: je mag bijna!!
    Succes met inpakken en de rest van de last-things-I-need-to-do-before-I-leave-list!! En alvast voor daarna: goede reis en geniet van je vakantie in Azië!

  • 24 Juli 2009 - 06:19

    Giny:

    Hi Annneke, spannend het zweet zal je zo nu en dan wel uitbreken hè???
    Ik zal je nog missen maar wens je een héééle leuke tijd waar je ook naar toe mag gaan. En goed uitkijken hè?? Dat is onze afspraak . Veel liefs sterkte met al je bezigheden het weekend Groet Giny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 62730

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: