Ik ben in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu Ik ben in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu

Ik ben in Bangkok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

30 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

ff een kort berichtje voor iedereen..

Ik ben goed aangekomen in Bangkok, helaas nit geslapen op het vliegveld, dus gelijk bij aankomst in het hotel neergeploft een een paar uurtjes nockout gelegen.. heerlijk met de airco!!

vlucht ging verder goed, was een beetje teleur gesteld omdat ik geen eigen schermpje had :( maar kom wel leuk films kijken enzo..

Ben nu in het Hotel, zwembad is klein, maar ziet er wel mooi uit..
Kamer is goed, hitte is TE.. echt acclimatiseren vandaag, zodat ik er morgen een beetje opuit kan...

ik vind t nogmaals geweldig dat jullie allmeaal op schiphol waren!!!!

Op naar mijn avonturen!
xx

  • 30 Juli 2009 - 09:30

    Lous:

    Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent!!! Goed dat je lekker de tijd neemt om te wennen!!!
    Kus

  • 30 Juli 2009 - 11:06

    Karin:

    Goed te horen dat alles zo voorspoedig is verlopen. Geniet van je zwembad en dan wacht Bangkok op je!!
    dikke zoen

  • 30 Juli 2009 - 13:22

    Pa:

    Hoi Anneke,

    Het zwembad is inderdaad wat klein, ahum...

    Leuke foto's!
    Zie er iéts anders uit dan de Wagenstraat :-)

  • 30 Juli 2009 - 14:08

    Katja:

    COOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

  • 30 Juli 2009 - 19:00

    Helen:

    Het ziet er goed uit! Ben benieuwd naar je volgende verhalen.

    x

  • 30 Juli 2009 - 19:07

    Marja :

    hoi lieve anneke, geweldig dat je goed bent aangekomen. ik wens je een leuke vakantie toe en hoor graag hoe je reis verder verloopt. wij gaan volgende week 3 weken op vakantie, héérlijk.xxx

  • 02 Augustus 2009 - 09:39

    Moni:

    wat geweldig Anneke. Je avontuur is nu werkelijk begonnen. Ik zal je volgen.
    Groetjes

  • 03 Augustus 2009 - 19:47

    Iris:

    Fijn dat je goed bent aan gekomen! :D
    Het zal daar idd wel een stukje warmer zijn..
    veel plezier met sightseeing in Bangkok
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 62754

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: