Het houd maar niet op, maar is wel bijna over :S - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu Het houd maar niet op, maar is wel bijna over :S - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu

Het houd maar niet op, maar is wel bijna over :S

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

27 Augustus 2009 | Thailand, Koh Tao

even een kort berichtje met een teken van leven. Na 4 dagen in de rimboe te hebben gezeten, 3 bloedzuigers en ontelbaar muggenbeten verder ben ik dan nu in Koh Tao. Touristen, strand en zee overal waar je kijkt, maar ik ben hier om te duiken. over 45 minuten ga ik voor mijn eerste officiele duik, dus ik ga nu eten haha, lange reis achter de rug.

Vanavond typ ik meer, Maar je weet wel wie: IK LEEF INDERDAAD IN EEN DROOM!!!!
en wil niet wakker worden!
foto's worden geupload op eerder vermelde link.

  • 27 Augustus 2009 - 07:27

    Jeweetwelwie......:

    Hey.........daar je weet dromen komen wel eens uit...whahaha....ben benieuwd hoe het gaat met het duiken........erg spannend is het wel....doe je best en wie weet gaan we in ons kikkerklandje ook duiken...Thailand is 1 mooi land....en dat te bedenken dat je nog na je andere bestemmingen toe gaat....snik snik....droom ma lekker verder...(niet te hopen dat ik in je droom voorkom, anders ben je zo weer wakker)....hihihi...liefs van...jeweetwelwie....

  • 27 Augustus 2009 - 07:31

    Jeweetwelwie:

    hahahah.....nog 338 dagen whahahah.....dan....WELKOM IN HOLLAND.......whahahha

    Liefs van.....jeweetwelwie..

    PS. FEYENOORD staat bovenaan!!!!!!!!!!.....BIER....BIER.....

  • 27 Augustus 2009 - 08:05

    Huug:

    Een echte 'wereld'reis. Blijf genieten!!
    Hug Huug

  • 27 Augustus 2009 - 10:35

    Fie:

    Oehh lees met plezier je verhaal"tjes" ;)!
    hihi kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 62740

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: