Padi en advanced course - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu Padi en advanced course - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu

Padi en advanced course

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

30 Augustus 2009 | Thailand, Koh Tao

Gister heb ik mijn padi gehaald!!!
Nu ben ik een gecertificeerd duiker, en kani k, met een buddy, duiken.

Vanacht besloten dat ik ook voor mijn advance ga, dit betekend dat ik tot 30m diep mag en nacht duiken.

Vandaag 2 duiken doen, morgen 2 en morgen nacht een nachtduik. Spannend!!!

Het moet allemaal wel snel, want dinsdag vertrek ik alweer met de boot naar Bangkok om daar 2 nachten te zijn voor ik donderdag op mijn vliegtuig naar hong kong, Auckland ga.

Veel berichtjes van mij de laatste paar dagen, maar ik leef nu dan ook met de luxe van gratis 24/7 wifi.
Aan de ene kant wil ik graag door naar Auckland, een nieuwe ervaring, maar Thailand is echt een land voor mij, ik vermaak me perfect!!! Ga het enorm missen!!!

Nu ontbijten en mn curses regelen.. tot snel! x

  • 30 Augustus 2009 - 06:25

    Pa:

    Ik krijg bij drie meter diep al pijn in mijn oren....

  • 30 Augustus 2009 - 20:30

    Jos En Chade:

    tof!!!!

  • 31 Augustus 2009 - 11:14

    Fie:

    Ow An! Je bent ook zon avonturier! Tijdje niks laten horen maar Nick is net terug;)! Hij heeft het ook geweldig gehad in Thailand wou eingelijk ook niet weg! Heb trouwens een joekel van een armtattoo (zon soort mouw ;) haha) Wel echt heel gaaf!
    Binnenkort maar eens skypen als je in Auckland zit! Kuss

  • 31 Augustus 2009 - 11:15

    Fie Again:

    Oww ik heb niet die tattoo@ Maar Nick. Had je misschien ook wel begrepen maar toch haha

  • 01 September 2009 - 08:53

    Jeweetwelwie......:

    Hey....lekker hapje gefeliciteerd....en hoop dat je je advance haal...gaan we zeker duiken.....in dit koude kikker landje......kan gewoon niet w8ten....wil je BuDDy wel zijn....mijn spullen staan klaar om te duiken.....over 6 weken in EGYpte duiken........zal dan aan je denken......
    liefs van jeweetwelwie....

  • 01 September 2009 - 13:48

    Lous:

    Wat gaaf allemaal. Ik leef nog hoor, maar net terug van vakantie en weer heeeel druk aan het werk...
    ik mail je snel!!!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 62729

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: