En dan ben je in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu En dan ben je in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

En dan ben je in Auckland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

04 September 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanmorgen om 9 uur in Auckland aann gekomen,
Opgehaald door een van de Collega's van SDU en netjes in mijn huis afgezet.

Heb een kamer met 2 pers-bed en een kast, t huis deel ik met 5 anderen. 4 mannelijk en 2 vrouwelijk totaal.
Pas 2 mede bewoners ontmoed.

T huis heeft 2 badkamers, een woonkamer/keuken, terras, tuin en zwembad (je)
Al ik 10 minuten naar het oostn loop sta ik op t strand, en 11 minuten sta ik in het water..

Mijn ZN tel. nr is: 0064-2102456215
en vast nr: 0064-94898472 (via belbob.nl maar 1,5 cent per minuut...

Ik loop 10 uur voor op nederland, dus bel niet op de normale nederlandse tijden, maar om 6 uur in de ochtend haha, dan is het bij mij 4 uur smiddags, hmm dan ben ik nog aan het werk... verzin maar iets..

Vlucht is allemaal goed gegaan, eerst naar Hong Kong, 4 uur w88 en toen door naar Auckland.
Fijn dat jullie de kaarten hebben ontvangen (sorry jeweetwelwie, die van jullie komt nog (moet nog sturen) geweldig dat je die loop in 22 uur gedaan hebt!!!!!)

Op naar een rustig weekend, en maandag (of dinsdag) beginnen met werk!!


  • 04 September 2009 - 05:57

    Mark:

    Klinkt goed daat down under! Daar wordt het nu zeker lente.. hier wordt het alleen maar slechter.
    Groetjes

  • 04 September 2009 - 06:32

    Lisette:

    Werkse!!

  • 04 September 2009 - 14:18

    Chehade En Jos:

    hoi lief,
    wat lekker zo vlak bij het strand! bel me maar niet zo vroeg ik vind de mailtjes prima!
    geniet nog van jouw laatste vrije dagen!
    liefs Chehade en mama

  • 04 September 2009 - 16:00

    Fie:

    Ach:) over minder dan een jaar kom je alweer terug ;) haha! Nu eventjes beetje werken chillen en dan weer verder reizen! Ben trots op je! Snel skypen! kus

  • 06 September 2009 - 11:38

    Oma:

    Lieve Anneke,

    Fijn dat je op de plaats van bestemming bent en alles zo goed is gegaan! Ik wens je een hele fijne tijd en alles wat je ervan verwacht! Houd me op de hoogte, dat vind ik heel fijn! dag meisje,
    dikke kus
    oma en groetjes van Huug.

  • 07 September 2009 - 08:07

    Lous:

    Mooie foto's!!!! Wat een mooi land zeg! Waar zijn die foto's bij zee gemaakt? En wie zijn die mensen? Moet je je badkamer trouwens delen of heb je die helemaal voor jezelf??? Lekker stekkie hoor!

    kus

  • 08 September 2009 - 23:15

    Jeweetwelwie........:

    Nou....welkom in NEW.......ZEELAND.......ben benieuwd wat je daar gaat beleven.....
    groetjes van je weetwel wie.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 62717

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: