nieuwe link foto's en weekend verslag - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu nieuwe link foto's en weekend verslag - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

nieuwe link foto's en weekend verslag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 September 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

ten eerste wil ik even een nieuwe foto link geven:
Helaas is mijn opslag ruimte vol, dus moest even een nieuwe account aanmaken.

Weer een prima week achter de rug. rustig weekje op werk omdat de baas in vietnam is voor zaken.. maar helaas, haha hij is er morgen weer.

Wel door kunnen werken, maar omdat ik er pas een week was voor hij weg ging heb ik niet heel veel op kunnen pakken.

Verder een beetje rustig aan gedaan, wel weer lekker 'savonds over het strand lopen natuurlijk!

Vrijdag begon ons Coramandel weekend.. Met alle studenten die via SDU zijn gekomen lekker een weekendje weg, chillen, feesten mooie dingen zien en vooral veel zuipen en lol hebben.

3 uur rijsen van Auckland vrijdag avond. was allemaal leuk en gezellig. Ik deelde de kamer met Gioia, het meisje wat ook bij mij in huis woont.
njah we kwamen om 10pm aan, gelijk gezellig beetje kennis maken, drinken, lol hebbeb, kaart spellen spelen. Nah om 4 uur naar bed, om om 8 uur weer op te staan en klaar te maken voor t ontbijt.
Op naar een ferry, naar een strand waar we heerlijk gelopen hebben, rotsen klimmen is een MUST als je naar t strand gaat, want via daar kom je altijd bij een strad net iets moier dan het eerste.. Leuke foto shoot gemaakt, zie bovenstaande link.

Toen op naar Hot Water Baech, de naam zegt het al, HEET WATER. het komt uit de grond, als een bron, en geloof je, als je in de bron terecht komt (het stroompje naar de zee) verbrand je je voeten als je niet oppast, zo heet!
Wij de zee in rennen, lekker koud, om vervolgens weer lekker een warme kuil op te zoeken en opwarmen. Zeer gezellig en leuk, alleen helaas werd het vloed op een gegeven moment, en werden we weggespoeld door koud zee water.
Terug naar het hostel om te BBQ'en, en toen naar een sports bar om een Rugby game te kijken, NZ tegen Aus, en NZ won natuurlijk. Door naar een discotheek, live band, zeer gezellig...

Terug naar het hostel om 1 uur, nog lang zitten kletsen om vervolgens naar een ander hotel te lopen, en op het dak lekker in de jacuzi te gaan zitten (nee dat mocht eigelijk niet helemaal) 2 uur genoten en om 5 uur toch maar richting het hostel. besloten op te blijven om de Zons ondergang te kijken, die zou om 6.15 zijn.. helaas was het bewolkt.
half 7 naar bed, om om 8.15 weer op te staan...
Ontbijt, naar Cathedral Cove,tijdje rijden en dan 45 minuten lopen, was het echt waard!!! Mooi strand en best een mooie formatie.

Toen lunch, naar een spa, lekker in t hete water weken... en toen om 4 uur maar weer richting Auckland,
Kortom, EEN GESLAAGD WEEKEND

• 21 September 2009 - 06:47

Pa:

zo zo zo ;-)

• 21 September 2009 - 06:57

Pa:

Mooi foto's. Prachtig land!!!

• 21 September 2009 - 07:25

Louzzz:

Zo dat doe je weer goed, tussen allemaal half-naakte mannen ;-)
    Ziet er allemaal weer super uit! Wonen die mensen ook allemaal een beetje bij jou in de buurt?
    Succes met werken! (voelt maandagochtend daar net zo erg als hier???)
    kus!

• 21 September 2009 - 13:15

Chehade En Jos:

geweldig, wat klinkt dat goed!

• 21 September 2009 - 13:18

Jos:

de foto's zijn prachtig!

• 22 September 2009 - 23:18

Jeweetwelwie........:

Zo zo........druk druk druk en nog eens druk......nou dat heb ik hier ook hoor.....maar dan alleen vanwege het werk.....helaas........kunnen we niet ruilen?
    .......foto`s zijn TOP......geniet ervan....
    groetjes van je weetwel wie..........