Toch nog een kleine update - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu Toch nog een kleine update - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

Toch nog een kleine update

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

26 November 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Eigenlijk kan ik dat ook niet maken he, een maandag en dinsdag zonder op mijn waarbenjij.nu te schrijven.
Stel je voor, straks worden er nog mensen ongerust.
Maarjah, wat al blijkt, ik heb een rustig weekje gehad vorige week.
Eerst uitgerust van het Wellington weekend, en toen aan het feesten geslagen.. Eerst Donderdag met Gioia Takapuna onveilig gemaakt, en Zaterdag was er een feest van SDU in Auckland City, wat ook erg vermakelijk was!
Zaterdag met Sanne naar het noorden gereden, als je op de kaart kijkt.. Vanaf Albany, de 18 op, naar de 16 richting t noorden, en waar de 16 met de 1 kruist weer terug naar t zuiden... zijn gewoon goede wegen, maar af en toe een grint of zandweg kan je niet vermeiden. Dus, binnenkort maar weer even de auto wassen...

Zondag helemaal niets anders gedaan dan films gekeken met ons allen, om 9 uur toch maar boodschappen gaan doen en eten klaar gemaakt.. en toen gelijk naar bed...

Zoals al eerder vermeld. een rustig weekje.
Tussen de foto's zie je ook vlieger foto's, dit is Minne, die doet aan Kite surfen, en af en toe gaat ie op t land kiten.. op t water komt binnenkort vast ook wel :P
Komen weekend veel gepland, maar dat hoort natuurlijk in het verhaal van komende maandag (of dinsdag) dus dit zoethoudertje word snel vervangen..

• 25 November 2009 - 20:30

Anneke :

PS: Dondagdag gezellig met z'n 5en gebbq-d!!!

• 26 November 2009 - 12:24

Jeweetwelwie........:

hey.lekker hapje......
    wilde je opgeven bij opsporing verzocht......ma het hoef niet want je was weer eens aan het feesten..feestNEUS.....

ben blij dat je het ook weer rustig aan doet.......
    nou de groetjes ma weer en TOP weer wat van je te vernemen.

• 26 November 2009 - 14:32

Fie:

savner deg
    storr klem

• 27 November 2009 - 10:31

Lous:

Hoi hoi,
    Ziet er weer gezellie uit!!! Vooral al die mannen die je om je nek hebt hangen ;-)
    Heb je al een beetje nagedacht over onze mogelijke trip?