Anneke is in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anneke - WaarBenJij.nu Anneke is in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anneke - WaarBenJij.nu

Anneke is in Sydney

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

31 Januari 2010 | Australië, Sydney

Kort verhaal... Ik ben ffies landje gewissled!!!
2 uur geleden aan gekomen in Sydney, ga nu de boel verkennen en morgen de practische dingen regelen....
Ik blijf hier een paar dagen, en dan ga ik naar Melbourne.. hoe? Weeet ik nog niet, maar daar ga ik zo achter komen.

Mijn vlucht is goed gegaan, ik heb mijn kamer schoon achter gelaten, en ik ben klaar voor de rest van mijn reis...

Zal jullie op de hoogte houden,

Kus!!

  • 31 Januari 2010 - 10:37

    Lisette:

    Whoa ! Good on ya mate :D Veel plezier :D

  • 31 Januari 2010 - 10:53

    Pa:

    Veel plezier!!!

  • 31 Januari 2010 - 12:12

    Fiee:

    hih loveu!

  • 31 Januari 2010 - 15:10

    Karin:

    Hai, Hai, ben benieuwd wat je allemaal gaat tegenkomen!!! Veel plezier, ik vlieg straks naar Kroatie......ook leuk (en hard werken ;-)

  • 01 Februari 2010 - 07:20

    Lous:

    Gelukkig, allemaal goed gekomen!!! ;-)
    Is het daar ook zulk vies weer? Hier sneeuwt het (alweer!!!)
    Kusje

  • 09 Februari 2010 - 01:08

    Jeweetwelwie:

    heel veel genot en plezier met je reis......
    doeggggggggggggggggggg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 62749

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: