28/02 tot 02/03 Gewoon omdat het moet - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu 28/02 tot 02/03 Gewoon omdat het moet - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

28/02 tot 02/03 Gewoon omdat het moet

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

03 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Queenstown

28-02 Wanaka- Queenstown
Hmm eerst naar puzzel World geweest, met gare kamers, rare hologrammen en een maze… jaah hadden in een half uur alle 4 de hoeken gevonden en toen op weg naar de uitgang.. helaas moest ik snel terug naar mijn hostel want de bus ZOU me om 12.10 uur ophalen. Om half 1 heb ik een vriendin getext: zit je al op de bus? Ja we zijn onderweg.. ohw :s naar mijn hostel hoop ik?... en toen reed de bus langs. Maar hij stopte niet ohoooh.. ik weer texten. Hmm, jullie reden net langs, maar ik sta nog op de stoep, what’s gong on?
Ohw shit, de bus draait al om!! Thk god voor technologie op zo een moment!
Jah hoor, nadat de bus nog een keer langs was gereden ben ik midden op straat gaan staan en hebben ze me mee genomen phiew!
Hup naar Queenstown.. Adrenaline town.. eerst nog even vers fruit halen bij een winery, heerlijk.. toen van weer een mooie rit genieten.
In de avond aangekomen, inchecken. Boodschappen doen en naar een bar om te BBQ-en.. super gezellig. Waren ook weer mensen van mijn oude bus.. je ziet ze ook overal!

01-03 uhm, please don’t kill me.
Hoe dan? tja, als je mensen leert kennen heb je soms de mazzel dat je voor de helft van de prijs iets kan doen, wat je normal nooooit zal doen. iig, niet voor de volle prijs.
Nevis Arc, voor velen onbekend, voor mij ook tot voorkort. De Grooste, Hoogste Schommel van de wereld. Wat er daar zo eng aan? Je begint boven!!
120m freefall, en dan swingen aan de 300m hoge schommel boven een canyon.
Dit was echt GAAF, is vergelijkbaar met Bungy jumpen, maar dan anders.
Ik kan nix anders zeggen dan: GEWELDIG!! Dit moet wel het meest voorkomende woord zijn op mijn blog op dit moment!. Ik vond het zo gaaf dat ik voor een kleine bijbetaling nog een keer ben gegaan. 2x schreeuwen, 2x zoeven en 2x genieten. Superformiweldigabsefantakolosachtig!!
De foto’s komen online, ik heb ook een video, probeer die ook ffies online te zetten…
Jeej nu naar de bar… feestje vieren..

02-03 Ben Lomond
Wie is dat? Ik heb geen idee, maar een hiking track genaamd Ben Lomand ken ik nu al te goed.
Met de Gondola omhoog en daar begon het. Van 740m boven zeeniveau naar 1749m en dat in 3 uur lopen, alleen maar omhoog. Zwaar, maar het was het waard! Wat een uitzicht!! GEWELDIG :P
Even een half uurtje geluncht op de top en toen weer naar beneden. Dit duurde gelukkig maar 1,45 uur, al waren de knieën er minder blij mee. Echt geweldige uitzichten en toen weer met de gondola naar beneden.

  • 02 Maart 2010 - 21:03

    Anneke :

    jeej nu doet ie t wel!!

  • 02 Maart 2010 - 21:25

    Lous:

    Gelukkig, kan ik het eindelijk lezen!!!
    Liefs

  • 02 Maart 2010 - 21:33

    Pa:

    Wat zul jij het saai vinden als je straks ergens in dat rustige, stille, overzichtelijke, hoogstens-hier-en-daar-een-fjord Noorwegen woont...

  • 03 Maart 2010 - 10:33

    Lisette:

    Wauw... klinkt echt fantastisch daar :D

  • 04 Maart 2010 - 20:00

    Fie:

    Im so proud! Kus

  • 05 Maart 2010 - 09:36

    Jewwetwel Wie...:

    WHOU.....zn schommel wil ik ook....echt wat voor jou....en tja dat lopen is goed voor je whahahahah....
    nou tot snel....

    liefs van jeweetwelwie....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 62695

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: