Adres enzo - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu Adres enzo - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

Adres enzo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

08 September 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Aller eerste, het verzoek om mijn adres is er dus hierbij:
anneke stout
37a Hart Road, Takapuna
Auckland, 0622 New Zealand

Telefoon nummer zoals vermeld in vorige bericht. Ik ga niet bellen, tenzij je op mijn skype staat, zoek: anneke stout (annekestout@yahoo.com) of zoiets.
Bellen van NZ naar nederland kan goedkoop, maar dit wil ik alleen doe als het moet, en niet omdat t kan.

Verder:
Vandaag mijn tweede stage dag gehad, allemaal nog een beetje aftasten, heb nu een opdracht gekregen. Maar verder vandaag een beetje rond gereden en in zitten lezen in de stukken van de vorige stagair.

Auto van de zaak, een Nissan Primera 2.0 station, automaat, rijd prima. Goed onderhouden en ook voor prive gebruik. (incl. benziene) hoe lekker kan je t hebben.

nou, dat was t wel weer.. tot snel!! x

  • 08 September 2009 - 07:46

    Pa:

    Via Voipbuster.com kun je gratis naar Anneke's huisnummer bellen. Dus van PC naar telefoon. Volgens Anneke is dat goed te verstaan.

    Groet, Pa


  • 08 September 2009 - 16:02

    Fie:

    Oeh ik heb je lekker al op skype en je ook al gesproken! Vond t gezellig! Snel weer doen!

  • 08 September 2009 - 20:09

    Helen:

    Hier ben ik ook eindelijk weer eens. Ik ben net terug uit NL. Jammer je niet gezien te hebben!! Ik zal me weer even updaten met je blogjes!
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 62667

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: