maandag 14 sept - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu maandag 14 sept - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

maandag 14 sept

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 September 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

alweer een weekje geleden dat ik begonnen ben met mijn stage en dat ik voor t laatst mijn blog heb bijgewerkt.

in de tussentijd echt een hele leuke week gehad. stage is gewoon gezellig, en ik ben alles nog een beetje aan het aftasten, mijn baas is nu in vietnam voor zaken, dus een rustig weekje.

van t weekend op zaterdag naar Piha beach gereden, dat is aan de west coast onder Auckland. Zie foto¨s, het is ZWART STRAND!
echt gaaf,

zondag naar beachlands gereden, in het oosten. Was uber mooi weer en we wilde gaan zwemmen. helaas was daar geen strand, maar niet getreurd, rijden gewoon een beetje naar jet zuiden en daar was wel strand. lekker gezwommen (zie foto¨s)

nou dat was het weer... tot volgende week

  • 15 September 2009 - 07:39

    Jeweetwelwie........:

    nou........das mooi baas weg en dan luieren?

    werken zul je ........
    groetjes van jeweetwelwie........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 62665

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: