Een paar dagen wandelen - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Anneke - WaarBenJij.nu Een paar dagen wandelen - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Anneke - WaarBenJij.nu

Een paar dagen wandelen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 Mei 2006 | Luxemburg, Luxemburg

Ik ben met mijn vader van maandag 22 mei, tot vandaag (25 mei) in Luxemburg geweest, lekker wezen wandelen.

Het is daar heel mooi (zie foto's) Maar tipt niet aan Noorwegen voor mij.
We hebben erg geluk gehad met het weer, elke keer als we net klaar waren met een wandeling begon het te regenen.

En zo ook het eten, droog eten, en dan zijn we klaar, en dan regent het.
De natuur was ook erg mooi, en we hebben veel beesten gezien, vooral vogels.

Nu nog 5 dagen en dan vertrek ik naar Finland, en dat ga ik de site gebruiken waar hij in eerste instantie voor bedoeld is :-)
groetjes

  • 26 Mei 2006 - 09:07

    Lousje:

    Hallo!!!

    Weer de auto in de blubber gereden???
    Verder ziet het er gaaf uit hoor! Ben benieuwd naar de verhalen....

    Kus

  • 26 Mei 2006 - 12:15

    Ingeborg:

    Het anneke
    alles goed? wel lkkr dat het elke keer op het goede moment droog was. Tot wanneer ga je naar Finland?
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Luxemburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2006

Stavanger

30 Juli 2006

Daag mooi Finland, hallo mooi Noorwegen

27 Juli 2006

laatste paar dagen

21 Juli 2006

geen tijd

04 Juli 2006

Visite
Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 62734

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: