DOEI - Reisverslag uit Hirsjärvi, Finland van Anneke - WaarBenJij.nu DOEI - Reisverslag uit Hirsjärvi, Finland van Anneke - WaarBenJij.nu

DOEI

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

31 Mei 2006 | Finland, Hirsjärvi

Nou, ik sta op het punt om naar het vliegveld te vertrekken.
Wel spannend hoor, maar ik heb er ook veel zin in.

Ik hoop dat jullie mij een beetje op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt in Nederland, ik doe mijn best om jullie op de hoogte te houden van alles in Finland.

TOT OVER 3 MAANDEN (21 augustus)

De fotos zijn de komende tijd te bezichtigen op:

• 31 Mei 2006 - 17:02

Helen:

Ik kan je nog niet vertellen hoe het in Nederland is. Is Noorwegen ook goed? Het was vandaag eindelijk weer eens mooi weer, alleen erg waaien! Je kunt niet alles hebben... Nou succes daar en laat snel maar weer eens wat horen! Groetjes

• 31 Mei 2006 - 20:48

Heleen:

Hey Anneke!!

ongelooflijk gaaf dat je nu in Finland bent!! Ik zal je volgen op deze site.
    Wij gaan 25 juni op vakantie naar Noorwegen, maar dat heb je waarschijnlijk al gelezen ;-) (bedankt voor het idee van een blog, dit is echt leuk)