bijna een week in Finland - Reisverslag uit Hirsjärvi, Finland van Anneke - WaarBenJij.nu bijna een week in Finland - Reisverslag uit Hirsjärvi, Finland van Anneke - WaarBenJij.nu

bijna een week in Finland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

06 Juni 2006 | Finland, Hirsjärvi

Zoo, 6 dagen gehad, en al een beetje rond gereden.

Ik moet zeggen, Finland is niet zo overweldigend als Noorwegen, in iedergeval, niet het gebied waar ik zit.

Het is hier heuvelachtig, maar geen echte bergen. Vandaag heb ik 80 km gereden, en weinig auto's gezien, dat is wel rustgevend...

De meren zijn bruinig, wat een beetje jammer is, blauw/groen was mooier geweest.

wel veel mooie bossen, maar ook veel gras. Wat ik gezien heb was vooral groen, uitgestrekt en af en toe een huisje.

De foto's komen op de andere site.

Morgen na dat ik de kinderen de hele dag heb vermaakt ga ik met een buurmeisje rondrijden, zij gaat mij wat interessante punten laten zien. Dus ik ben benieuwd.

Nog geen eland gezien, maar da komt nog wel hoop ik...

Mijn eerste 2 muggensteken opgelopen, en er zullen zeker nog veel volgen :-(

Verder is het hier leuk, en zeker mooi als je een relax/wandel vakantie wilt houden.