Ik ben er - Reisverslag uit Hirsjärvi, Finland van Anneke - WaarBenJij.nu Ik ben er - Reisverslag uit Hirsjärvi, Finland van Anneke - WaarBenJij.nu

Ik ben er

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

01 Juni 2006 | Finland, Hirsjärvi

Hallo mensen,

Ik ben veilig geland :D
Ook ben ik er achter dat ik een uurtje later leef dan jullie.

Alles is goed gegaan, geen problemen met de vlucht, en op het vliegveld was het zo rustig dat ik zo gevonden was.
Na 1,5 uur rijden en heel veel dode dieren langs de weg, kwamen we op een afgelegen weggetje, met een paar huisjes. Nog een stukje door en we zaten op hun prive weg. En dan eindelijk na links en rechts heel wat bomen gepasseerd te hebben, stond daar een houten huisje. En nog een, en een paar schuren er omheen.

Het was 4 uur, en zoals de foto's al wijzen was de zon al wakker. En ik ook, dus gelijk maar gaan installeren, en foto's maken.

om half 7 in slaap gevallen, en om 7.50 uur stonden de kinderen voor mijn neus (nadat ik in de nacht daar mijn toestamming al voor had gegeven) gelijk helemaal leuk.

Zijn gingen nog naar de opvang, dus ik heb nog verder kunnen slapen.

Toen in wakker werd heeft de jongste (Noore) mij alles laten zien, en het schijnt dat hier in de vorige jaren regelmatig elanden bij de vijver kwamen drinken (vader, moeder en kind)waar ik niet op kan wachten om te zien.

Mieren hebben ze hier ook genoeg, dus ik moet even wat jeugdtrauma's verwerken en er gewoon doorheen lopen. Een geit, een schaap, en hond en konijntjes op komst.

2 schatten van meiden, die nu al bang zijn dat ze me onwijs gaan missen als ik straks weer weg ben (over 2 maanden)

foto's zijn te bewonderen op
http://www.rwstout.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=166

  • 01 Juni 2006 - 19:17

    Marlous:

    Hey zusje!!

    Dat ziet er echt supergoed uit!!! Jammer dat het er echt niet in zit om je op te komen zoeken, want volgens mij heb je plaats voor.... nou ja, je kan er bijna een hotel beginnen!

    Geniet ervan!!

    Dikke kus!

  • 04 Juni 2006 - 21:46

    Jos:

    Hai,ziet er prima uit! dat ga je wel twee maanden volhouden! Zelf al elanden gezien?Op mijn werk moest ik uitleggen wat een eland was, maar ze waren wel geintersesseerd.Hier nog koud wel lekker gefietst en gewerkt daar zit ik veel buiten. liefs mama

  • 06 Juni 2006 - 09:09

    Marjolijn:

    Heeje Meisje dat heeeel lang geleden bij mij in de klas heeft gezeten!

    Het ziet er daar heel leuk uit!
    Hier blijft het weer een beetje nat en koud maar volgens meneer de weer man komt daar eind deze week verandering in!!

    Veel plezier daar komende maanden!

    Kus Marjolijn


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Hirsjärvi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2006

Stavanger

30 Juli 2006

Daag mooi Finland, hallo mooi Noorwegen

27 Juli 2006

laatste paar dagen

21 Juli 2006

geen tijd

04 Juli 2006

Visite
Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 62743

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: