05-10 koud.. Lekker hoor... LENTE - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu 05-10 koud.. Lekker hoor... LENTE - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

05-10 koud.. Lekker hoor... LENTE

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

05 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Goode maandag morgen maar weer... Beetje later dan normaal, het is onderhand alweer 10.50 am.

Even denken wat ik van de week nou weer almeaal gedaan heb...

Hoogtepunt:
Boss: Anneke, Why don't you go out and buy yourself some nice shoes to wear with you suit...
Me: Oke, byee, be back in 2
haha
Kwam terug met 2 paar hakken, een paar nette voor onder mijn pak, en een paar nette om mee te stappen...

Verder, Maandag lekker gezwommen, in t zwembad.. zie foto¨s 28-09
en en en, heerlijk varkenshaas met halve perziken gemaakt voor the gang!! Lekker met aardappelletjes uit de oven en boontjes, was delicious!!!

Dinsdag weze klimmen, foto's staan niet online, gewoon TE oncharmant om mij aan een touw de muur op te zien klimmen!!

Woensdag; anneke avond, naar huis, lekker boodschappen, doen, douchen, eten, film kijken, Callan kwam langs, lekker gechilled.. was wel weer eens ff nodig!!

Donderdag ook maar weer chillen, eerst een stuk over t strand gelopen, en toen eten, en chillen...
Vrijdag, nix gedaan, maar dna ook echt helemaal nix... behalve gelopen over t strand!

Zaterdag om 10 uur werken, tot 14, met Gio, daar gelunched en terug naar huis.
Zwemmen in de zee met Elmer en Minne, ff mn nieuwe wetsuit uitproberen... nou t is een topding!! IK was nog droog toen ik uit t water kwam haha
's avonds stappen, optijd thuis.

zondag naar Butterfly Creek met 2 auto's 8 man, er zijn zaterdag 2 nieuwe aangekomen, die wonen om de hoek, en duitser en een dutchie, dus die waren mee, en Sanne, een meisje uit een ander huis...
Was leuk, (zie foto's)
'smiddags burito's gegeten en toen naar Callan film kijken, hij bakte pannekoeken en op de bank in slaap gedonderd.. haha gelukkig woont ie om de hoek dus om 12 uur wakker en snel naar huis mn eige bedje in!!!

Nou, werken maar weer he!!
Tot volgende week!!

  • 04 Oktober 2009 - 22:22

    Gioia :

    Kort maar Krachtig..hahaha vergeleken met mijn verhalen(A)

  • 04 Oktober 2009 - 22:37

    :

    Ik wil oncharmante foto's zien!

  • 04 Oktober 2009 - 22:46

    Anneke :

    They might turn up on Facebook someday!!

  • 05 Oktober 2009 - 04:57

    Fie:

    An! Super weekend dus! Heb je mn mailtje gehad? Bah ik moet nu naar stage. Geen zin tis TE vroeg. Ik ga rennen voor de trein! Kuss

  • 05 Oktober 2009 - 06:03

    Pa:

    Leuk, leuk!
    Leuke baas ook. Betaalde hij de schoenen?
    Mooie natuur daar, hoor. Ook veel wolken, zag ik. Wel lekker warm?

  • 06 Oktober 2009 - 00:04

    Je Weet Wel Wie.....:

    het houd maar niet op het met dat luxe leventje van je he?
    grrrrrrrrrr......

    ma leuk weer eens wat van je te vernemen.....

    09-10-09 heb ik ook voor 2 weken 1 lux leventje............ lekker op vakantie na Egypthe....en duiken maar en niet te vergeten ZUIPEN........

    liefs van je weetwelwie.........


  • 06 Oktober 2009 - 20:45

    Karin:

    Pfff, wat een drukke vakantie....eh, ik bedoel werkweek :-)
    Wat doe je eigenlijk tussen 10 en 14.00???? Daar is toch een mysterieus tijdsgat in al je verhalen
    dikke zoenen uit de krim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 62745

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: