An other monday, An other Story... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu An other monday, An other Story... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

An other monday, An other Story...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

12 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Aller eerst wil ik jullie adviseren even mijn foto's van gister te kijken, Waarom? Omdat de zon weer een keer scheen, het lekker warm was, en ik niet hoefde te werekn... Dus meteen naar Mount Eden gereden voor een mooi 360 grade uitzicht over Auckland, Super mooi!! Kijk zelf maar!!!

Wat is er allemaal voor gevallen afgelopen week?

Eigenlijk niet zo veel...
Dinsdag wezen klimmen, nieuwe hal, groter echt super gaaf.. alleen is het niet makkelijk om iedereen op te halen aangezien het in het zuiden is, wij in het zuiden werken, en in het Noorde wonen, dus makkelijker gelijk uit werk te gaan...

Woensdag avond gewerkt, ging echt super lekker, Donderdag gourmetten met SDU studenten, (in Dutch Delight)maar eerst naar North Head in Devonport geweest met Elmer, en naar Stanley point, zie foto's echt super mooi uitzicht op de auckland skyline (zie ook night skyline pic's).
Vrijdag uhm, weer gewerkt in de avond, ging ook prima.. Daarna naar de buren gegaan en daar lopen chillen en alles.

Zaterdag weer gewerkt, van 10am tot 4 pm, samen met Gioia.. Gin gook weer lekker, was lekker druk, maar nie TE druk.. Ik vind het echt wel leuk om weer in een restaurant te werekn, er hangt altijd zo een leuke sfeer.. just as Simones in Noorwegen, echt heel leuk.

toen na het werk naar huis, lekker geslapen (vrijdag avond was nogal vroeg geworden dus had mn slaap hard nodig)

Zaterdag avond een keer niet gaan stappen, lekker film gekeken met Elmet en Jan Paul, de rest ging wel de stad in.
Zondag eers Gioia naar werk gebracht, toen naar Takapuna weekend market, viel een beetje tegen!
toen naar Lake pupuke gereden, dachten, kunnen we wel even omheel lopen, maarhelaas was er geen pad te vinden.. dus volgende bestemming, Mount Eden, SUPER, echt geweldig uitzicht, Mount eden is een slapende vulkaan, enorme krater, echt leuk, moet je ook een keer gedaan hebben dacht ik zo, op een vulkaan lopen...

nah toen weer naar huis, het was zulk lekker weer, bikini aan en naar het strand.. FOUT! DE ZEE WAS KOUD!!!! Maar wel ff lekker gezwommen en in de zon gelegen.. ook FOUT, want de UV straling is heel sterk op dit moment, en als je niet insmeerk kan je je lelijk verbranden, Dus ik loop nu rond met eenknal rode hals!

Toen naar Callan gegaan, want THA RACE OF THE YEAR was bezin, in Australie.. is een weekend in het jaar en t schijnt geweldig te zijn..
Lekker buiten gezeten, BBQ erbij, en kaartspelletjes gespeeld.. Want Ja, uhm, nog 40 rondes te gaan toen ik aan kwam, dus de laatste 3 maar ff geconcentreerd kijken haha
toen nog ff film gekeken en naar huis, Minne's weekend verhalen aan gehoord, die was weze wandelen (17 uur gelopen in 2 dagen) uber kool!!!

Slapen, en nu zit ik dus weer op mijn werk... Op naar een nieuwe week en nieuwe avonturen!

• 11 Oktober 2009 - 20:21

Anneke :

PS. Wouter, helaas geen rare foto's deze week...

• 11 Oktober 2009 - 20:42

Pa:

Het gaat goed allemaal, lees en zie ik. Geweldig hoor! Raar om te zien dat Amsterdam links van Londen ligt. Alles is anders Down Under....

• 11 Oktober 2009 - 20:44

Pa:

Ook raar dat het hier nog pas 11 oktober is. Zondag dus ;-)

• 11 Oktober 2009 - 20:55

Karin:

Supermooie foto's. Wat een prachtige vergezichten met mooie wolkenluchten. We wensen je veel goeds voor deze week uit De Krim x

• 04 November 2009 - 00:34

Je Weet Wel Wie:

wel beter zo die langere
    verhalen......waarom maak je er geen boek van?

hips de groeten van HJ en vanjeweetwelwie........