Klimmen en dalen en al 3 dagen spierpijn.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu Klimmen en dalen en al 3 dagen spierpijn.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

Klimmen en dalen en al 3 dagen spierpijn..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

27 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Heerlijk, wakker worden op de dinsdag ochtend om 6.15 uur om te merken dat je nogsteeds enorme spierpijn hebt in je onderbenen.
Waarom? dat vertel ik zo.
Eerst even de week door nemen.

Waar was ik gebleven?
Dinsdag was een grote fail.. om 7 uur zou er een salsa curses beginnen ergens in Takapuna, Anzac Rd om presies te zijn. Dus wij, Gioia, Martin en ik stappen in de auto om daarheen te rijden.. Helaas, we konden het niet vinden, en ik was niet slim genoeg geweest om even het huisnummer te onthouden.
Toen maar besloten om Pizza te eten, naar Devonport te rijden en lekker op te peuzelen, door te rijden naar Taka en een ijsje halen... Heerlijk.

woensdag 21 Okt. Anneke word wakker, opend de luxeflex en er valt iets zwarts naar beneden.. Wat kan het zijn? Ik kijk achter mijn nachtkastje en daar zat een enorme spin! (zie picasafoto) even een glas erbij, een papiertje, paar foto's maken en heb heb even verhuisd naar de tuin.. Zo een huisdier wil ik toch liever niet los hebben lopen.
In de avond met Gioia gaan tent shoppen voor onze road trip en besloten niet te gaan dansen. We belandde op de bank en hebben heerlijk films zitten kijken, een rustig avondje tussendoor was ons wel nodig.

Donderdag, wow the Breakers Spelen een basketball wedstrijd en wij gaan er heen!! Basketbal? jah je moet alles een keer geprobeerd hebben, en sinds onze Robert stage loopt bij The Breakers is een beetje interesse tonen altijd wel leuk.
Gioia en ik op stap, eerst custuum hunting voor Halloween.. Heelaas een grote fail.. en toen door naar het stadion. heerlijk hoe vaak zo een spel word onderbroken, na 30 minuten speeltijd waren wel 1,3 uur verder en we besloten het maar voor gezien te houden.. Het was leuk voor zolang het duurde.

Vrijdag, the ususal, werken, naar huis, eten, douchen, naar Callan om boodschappen te doen voor het weekend, tas inpakken, film kijken en op de bank in slaap vallen.. om 12 uur toch maar naar huis om de volgende dag gezellig om 6 uur op te staan en in de auto te stappen opweg naar een dag hiken, klimmen en kamperen.

Zaterdag om 7 uur weg gereden. om 9 uur waren we bij de eind bestemming en zijn we gelijk begonnen aan de tocht. Op naar de Pinnacles. eerst een beetje lopen, een bruggetje maar al snel werd het stijl, grote stenen treden en zwaarder. De zon werd sterker en het begon flink warm te worden.
Na 2 uur lopen kwamen we de ranger tegen en die vertelde dat het nog maar 10 minuten naar de Hut was, en een half uur naar de top (wat natuurlijk ons doel is). Dus wij vol goede moed op naar de top, we kijken naar rechts en zien me daar toch een partij trappen... minstens 600 treden om daar te komen.. de moed zakt ons in de schoenen, het is helemaal niet leuk meer!!! Maar toch zetten we door, en om 12 uur staan we met z'n vierern van een enorm fantastisch uitzicht te genieten.
om half 1 weer naar beneden, kom laten we een ander pad nemen!! Is wel wat zwaarder, maar vooruit!! Dus jah, dan ga je weer omhoog, en omhoog, en onhoog, en nog een stuk omhoog.. en dan... dalen, dalen, dalen, dalen tot je denkt dat je bijna op niveau bent, en een dal in kijk ent ot je verbazing nog minstens 300 meter moet dalen... half 4 waren we bij de auto, uitgeput en zeer veel trek in een ijs koud biertje.. Lang Leve De Koelbox!!

Op naar een camping, tent opzetten, eten maken, hout zoeken voor een vuur, chillen, drinken, russen uitnodigen om ons te vergezellen en... om 1 uur naar bed... Bah wat had ik het koud!! om 4 uur viel ik eindelijk in slaap, en om 10 uur werden we weer een beetje wakker...

maar dat was leuk!! Laten we naar huis gaan, nieuwe kleren halen en eten, en naar het noorden rijden!!! Helaas kregen we te horen dat het weer slechter zou worden en hebben we besloten thuis te blijven en lekker te gaan BBQen in de tuin... Zeer gezellig,
maandag niet zoveel gedaan, auto stof gezogen, boodschappen, beetje slapen, en uitkatern...
Einde van een super geslaagd Labour weekend!!!

tot volgende week..

  • 26 Oktober 2009 - 21:03

    Gioia:

    En toch mis ik een heel groot stuk van de zondagavond;)

  • 27 Oktober 2009 - 18:59

    Fie:

    Ow lieve vennen! Ik mis je zoo en wou dat ik in de trein kon stappen en naar je toe kon gaan en dat je pannenkoeken voor me ging bakken!met geitenkaas en een glas melk. :P Lekker heeeerlijk uren kletsen over alles en niks. Of gewoon lekker tv kijken!
    Elskerrrrr deg so muhe! Glad i deg!

  • 28 Oktober 2009 - 08:10

    Pa:

    Wow, wat een wandeling! Gaaf zeg!
    Mijn complimenten!
    Mooie tocht, prachtige foto's.

  • 29 Oktober 2009 - 16:08

    Mama:

    ik word al moe van het lezen, geweldig dat je het zo leuk hebt. liefs Chehade en mama

  • 02 November 2009 - 09:13

    Lous:

    Wat een enge foto's!!! En wat een super outfit!!! hahaha, zijn jullie er ook nog mee op stap geweest?
    Knuffel!

  • 02 November 2009 - 18:46

    Anneke :

    Heey Lous,

    Read next story for answers..
    :D
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3744
Totaal aantal bezoekers 62723

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: