Geen foto's meer plaatsen voor het verhaal getypt - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu Geen foto's meer plaatsen voor het verhaal getypt - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

Geen foto's meer plaatsen voor het verhaal getypt

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

03 November 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Jaa van mijn fouten leer ik. Nu zijn mijn foto’s al bekeken, zonder dat mensen weten wat het is…
Maarjah, ik pak ze er ook maar even bij, anders weer ik niet wat ik de afgelopen week allemaal gedaan heb.
Het was een rustig weekje.
Dinsdag geen foto’s dus denk ik niet dat ik veel gedaan heb.
Woensdag kwamen Ollie en Cosy van Student Down Under langs om een foto shoot te maken. Dit hebben ze met verschillende studenten op kantoor gedaan voor de website en flyers. Bij mij aangekomen vonden ze dat het wel tijd werd voor wat lol op de werkvloer. Des Anneke, gooi jij maar wat papier in de lucht, en dan duwen we je strax rond op je bureau stoel… Mijn baas vond het allemaal prima, want hij hoeft het toch niet ip te ruimen :P
Na een paar minuten en 83 foto’s waren we klaar en nu maar wachten op het eindresultaat.

In de avond heb ik besloten de salsa les nog een kans te geven.
Eerst naar de beginners gekeken en toen mee gedaan met de gevorderden. Na een half uur was ik er weer helemaal klaar mee dus ben ik gestopt.

Donderdag moest ik in het restaurant werken, was erg gezellig. Er was een tafel van 22 personen en het ging erg goed.
Thuis aangekomen was ik zo moe dat ik voor t eerst sinds weken niet op een donderdag in de kroeg belandde.

Vrijdag een dagje werken. In de avond weer rustig aan en toen om een uur of 9 naar Takapuna town gegaan om te gaan poolen met het hele huis en Robert en Martin (de buurmannen). Ook dit was weer erg gezellig en na het poolen zijn we thuis nog even gaan chillen. Optijd naar bed gegaan.

Zaterdag ochtend om 7.54 am ontvang ik een sms van Willem: Kan je vandaag komen werken? Kom maar gelijk met Gioia. Je begrijpt al, Willem is mijn baas in Dutch Delight.
O kok, Anneke naar werk, en tot een uur of 2 gewerkt.

Toen begon de pret!!! Mijn Halloween jurkje was aangekomen met de post en ik kon niet wachten om hem aan te proberen. Gio en ik naar huis, ik maak het pakje open en…. OHNEE het is half van plastic!!! Nou, dat word een leuke Halloween… Snel maar even een goede panty kopen.

Gio en ik aan het shoppen, we hadden een lijstje. Haarlak, Rode sokken, Tule, Panty, Leuke tasjes, een pijl voor mijn outfit, en Candy (ik ben vast iets vergeten, maar heb het lijstje weg gegooid) Ohja, en donkere make up.

Alles gevonden, behalve de rode sokjes voor Gio, en een pijl, waar we dan maar een mes van gemaakt hadden… Ook snoep waren we vergeten te kopen, dus helaas geen deuren open kunnen doen voor dat ene groepje kinderen wat kwam trick or treaten…
Sanne opgehaald, want die woont in Albany, (iets noord) en zijn was ook een onderdeel van ons outfit..
Toen begon de rest van de fun. Eerst 2,5 flessen wijn er doorheen met ons 3en, toen maar besloten ons op te maken en om te kleden voor het een kliederboel werd…

Eerst de gezichten wit, donkere oog make up, jurkjes aan en bloed smeren maar!!! Oeoeh wat werden we eng sexy!!!
Om 10 pm kwamen de mannen om met ons allen naar de stad te taxien.. Salestreet scheen alles los te gaan, dus: OP NAAR SALESTREET!!!
Daar aangekomen bleek het allmeaal een beetje dood, en dan heb ik het niet alleen over de outfits van alle zombies en mummies en andere wezens, maar het feit dat het gewoon een beetje leeg en saai was… Maar daar houd je ons niet mee tegen, Wij hebben het naar ons zin gehad!!
Redelijk op tijd weer naar huis, toen tuis nog lol gehad en om 6 uur ofzo naar bed.
Sanne bleef slapen en om 10 uur waren we weer straal wakker!! Koffie was op, dus wij snel aankleden, en naar takatown voor een lekker bakkie en een ontbijtje!
Om half 1 terug om te zien dat er nog iemand in huis wakker was geworden.. langzaam kwam iedereen weer tot leven en om half 3 lagen we op het strand.. in het water en lekker in de zon!! Heerlijk zo een zondag middag!!!

Om 7 uur werd ik in de stad verwacht om uit eten te gaan met.. je raad het nooit… Timothy, een Britse jonge die in mijn groepje zat de eerste 2 weken in Thailand. Hij was een paar dagen in Auckland, en daar moest natuurlijk op geproost worden!!
Gegeten in skycity, met Tim en Sanne. Toen Sanne naar huis gebracht en Tim de mooie skyline plekjes van Auckland laten zien.. nou hij was maar wat blij met de mooie uitzichten.
Toen Tim weer naar zijn logeerplek gebracht en weer naar huis om de volgende dag wakker en fit te zijn voor werk…

Maandag: helemaal nix gedaan!!! (behalve gewerkt natuurlijk)

Tot volgende week!!!
Wel wil ik jullie nog even verwijzen naar een achtergrond verhaal over Halloween, naar mijn verwante waarbenjij.nu namelijk die van Gioia. www. Gio.waarbenjij.nu

  • 02 November 2009 - 19:37

    Anneke :

    Correctie
    www.gioii.waarbenjij.nu

  • 02 November 2009 - 20:13

    Gio:

    Heel goed meisje!;) Enne eindelijk een lang verhaal jeej!:DHihihi Mooi verhaal..;)

  • 03 November 2009 - 15:53

    Lous:

    Ja, ik had het sprookje van halloween ook al gelezen voor jij eindelijk met je verhaal op de proppen komt... ;-P
    Leuk allemaal!!! Super stoer!
    Kus

  • 04 November 2009 - 00:03

    Je Weet Wel Wie:

    zo...zo......toemaar...
    wat 1 verhaal....je hebt echt de tijd van je leven daar....liefs van jeweetwelwie......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 62753

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: