een lege kamer en spanning in mijn buik - Reisverslag uit , van Anneke - WaarBenJij.nu een lege kamer en spanning in mijn buik - Reisverslag uit , van Anneke - WaarBenJij.nu

een lege kamer en spanning in mijn buik

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

26 Juli 2009 | ,

zooo, hier zit ik dan in mijn lege kamer, na een weekend heel nederland door te hebben gereden met een kleine vrachtauto.
overal moesten spullen heen...
morgen de sleutel overdracht en ben ik officieel dakloos... maar gelukkig heb ik nog een slaap plaats in Utrecht voor de laatste 2 nachten.

Woensdag is het dan zover, ik vertrek naar Thailand. om 14.45 stijg ik op.

Omdat ik begreep dat er best wat mensen naar schiphol komen zal ik er vroeg zijn, rond half 12.. hangt een beetje van de trein af.
Eerst kijken of ik in kan checken dat ik niet met mn grote rugzak rond hoef te lopen, en dan lekker aan de koffie..

Als de mensen die komen, me even bellen, dan weet ik welke gate ik ben, en welke koffie ik aan het drinken ben..


  • 26 Juli 2009 - 16:59

    Fie:

    Ik zal er zijn! Stipt half 12 misschen wel eerder kom ik je aanzwaaien en dan later uitzwaaien! Ik ga je misssssssssen! Elsker deg! lala din venninne Fie

  • 26 Juli 2009 - 17:02

    Fie:

    En ik kom je ook weer ophalen!hihi

  • 26 Juli 2009 - 17:13

    Anneke :

    aaah Fie, je bent lief!! elsker deg!!

  • 26 Juli 2009 - 21:28

    Pa:

    En wij zijn er ook. Hoe laat weet ik nog niet, hoor je nog wel!

    Geniet nog even van de laatste Nederlandse buien.
    Tot woensdag!

  • 27 Juli 2009 - 05:30

    Anneke:

    Omdat ik 14.15 moet boarden, wil ik uiterlijk half 2(als het druk is eerder) naar de gate.

  • 29 Juli 2009 - 13:18

    Lous:

    Nou, we hebben je net achtergelaten op Schiphol en ik ben nu weer thuis.... gek hoor!!!

    Ga je missen!!!!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 62667

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: