Duiken enzo - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu Duiken enzo - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu

Duiken enzo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

28 Augustus 2009 | Thailand, Koh Tao

Heerlijk zeg, een paar dagen op dezelfde plek, geen gezeur met mn rugzak die onderhand ondraagbaar zwaar is.

Maar wel geslauw met een luchtfles die een ton weegt, een gewichtriem en weet ik wat allemaal op mijn rug om onderwater te kunnen ademen.

Het is het allemaal waard!!

Vandaag mijn 4e en 5e duik gehad, 4e was naar een wrak, en de 5e tussen het koraal.

Even tussendoor voor ik het vergeet: Bijn thaise nummerr heeft het begeven na ik terug kwam uit de rimboe, ik ga geen nieuwe kopen voor 1 week, dus smssen graag alleen op mijn nederlandse nummer, anders mailen.

Verder leuke teacher, een aussie dude, en ik zit samen in de groep met een jonge vrouw (32) uit Texas. erg gezellig, eten ook samen enzo.
Verder goede rust, Morgen 2 ochtend duiken, Padi examen en dan nog 2 duiken en dan ben ik klaar als het goed is.

Ben nu een beetje aan het uitzoeken hoe strax terug naar bangkok te gaan en waar ik ga slapen.

  • 28 Augustus 2009 - 10:20

    Lisette:

    Succes :D Toppie :D
    En tip: Als je dit al zwaar vind, ga dan NIET DIR duiken :p

    GROETJES!

  • 28 Augustus 2009 - 17:05

    Pa:

    Goed zo, even lekker relaxen. Je moet tenslotte straks heel hard werken ;-)

  • 28 Augustus 2009 - 17:22

    Pa:

    Nog even een reactie op de foto's: veeeel, maar ze geven een goeie indruk van wat je aan het doen bent. Die onderwaterfoto's zijn ook heel leuk!

  • 01 September 2009 - 09:10

    Jeweet Welwie.....:

    het duiken gaat je goed af zo te lezen...vergeet alleen geen adem te halen....geniet van de onderwaterwereld.....
    liefsvanjeweetwelwie......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 62663

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: