Laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

02 September 2009 | Thailand, Bangkok

HELAAS!!!!
Mijn laatste dag in Thailand is aangebroken, Weer terug in Bangkok in de stank, drukkende warmte en drukte!

Heb lekkeer een lux hotel geboekt! ik zit op de 20 etage en kan over heel Bangkok kijken, Woonkamer, Slaapkamer, bad! Mag dan ook wel wat kosten hoor.. Maar voor die 2 laatste nachten heb ik luxe verdient hahaha

Nu lekker aan het shoppen geslagen, wat shirtjes, een nieuwe hand tas (mijne zit onder de ketchup wegens een heinz incident)
Straks terug naar het hotel, lekker bij het zwembad chillen.

Ik mis Thailand nu al, het duiken was echt super geweldig( voor het geval jullie dat gemist hadden haha)
Ik ben nu advanced open water diver haha, Certificaat gaat naar Nederland, maar jaaa, komt goed!!
Hebben jullie mijn kaartjes al ontvangen? In noorwegen was ie al aangekomen, maar van Nederland nog niets gehoord..

Ok, ik ga chillen, mijn tas her inpakken en me voorbereiden op een vroege ochtend en 20 uur reisdag..
TOT IN NIEUW ZEELAND!!

  • 02 September 2009 - 09:36

    Demian:

    Hey!
    Ja hoor, kaartje hier ook aangekomen. Vonden we zondagavond toen we van korte vakantie in Limburg terugkwamen.

    Goeie reis (al lees je dit wrschnlk pas na aankomst :) ), en succes met de nieuwe omgeving!!

  • 02 September 2009 - 19:30

    Marja Van Loenen:

    Hoi Anneke
    Wat een geweldige ervaring het duiken en de omgeving. wij zijn inmiddels ook weer terug uit kroatie en heb mijn mobiel in de WC laten vallen. Dus ik heb nu een playmobiel! Een goede reis naar je nieuwe bestemming.xx Marja

  • 03 September 2009 - 07:28

    Pa:

    Hoi Anneke,

    Welkom in Nieuw-Zeeland!
    Ook wij hebben je kaart binnen. Dank je wel!

  • 03 September 2009 - 17:38

    Jos En Chehade:

    ja, sorry, hij ligt al bij chehade, die super blij was dat je het kaartje ook aan hem had gestuurd en nu kon hij ook wat zien van Thailand, omdat hij niet mag internetten. ik kopieer jou berichten, maar foto's is wat lastiger. liefs chehade en mama

  • 03 September 2009 - 22:38

    Jeweetwelwie.....:

    Kaartje??????
    Goede reis..........en hoop dat je genoten hebt in het mooie Thailand...???

    groetjes van jeweetwelwie,,,,,,,,,,

  • 03 September 2009 - 22:42

    Jeweetwelwie......:

    Wil je laten weten dat ik de ronde van GOEREE Overflakke 110 k/m binnen 24 u gehaald had....dee er 22 uur over...
    Groetjes van je weetwelwie..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 62656

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: