Baan en tijdsverschil - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu Baan en tijdsverschil - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

Baan en tijdsverschil

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

28 September 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Goede Maandag morgen allemaal!!!

Jaja, ook hier een maadagochtend dip die ik opvul met: afwassen, skypen, bloggen, bankzaken.. en dan begin ik maar met werken.

Misschien weten jullie het al, maar hier is van t weekend zomertijd in gegaan, dit betekend dat wij nu 11 uur voor lopen, en als jullie wintertijd in gaat word het 12 uur tijdsverschil.

Korte update.
Ik heb een baantje gevonden bij Dutch Delight. Dit is een nederlands restaurant in Birkinhead, 10 minuten rijden van Hauraki (waar ik woon)
Zaterdag en zondag een Avond dienst gewerkt, was leuk.. Gioia, mijn huisgenootje werkt er ook, die is ook zaterdag begonnen, en als het goed is werken we binnenkort dezelfde diensten dat we samen kunnen rijden enzo.

Van het weekend niet veel gedaan, zaterdag met 2 kiwi's naar de west kust gereden om te zien of er nog wat te surfen viel, maar helaas, alleen een heel mooi moment om fot's te maken. (zie foto's 26-09)
en in de avond werken. Daarna Minne's verjaardag, eerst thuis en toen met zn allen de stad in. (die foto's houd ik ff voor mezelf) haha
half 6 thuis, lekker slapen, en om 11 uur op om lekker op t balkon verder te chillen, heerlijk weer.. Lekkere duik genomen in het koude zwembad, en weer opgewarmd.
toen ontbeten, de rest werd rond 2-half 3 wakker nog even naar het strand gelopen en toen weer naar huis om klaar te maken voor werk..

Nou, tijd om een andere activiteit te vinden om uit mijn maandag ochtend dip te komen!! Tot volgende week!!

  • 27 September 2009 - 23:14

    :

    Wij willen foto's zien! :P

  • 27 September 2009 - 23:26

    Anneke :

    uhm.. Censuur!!!

  • 27 September 2009 - 23:46

    Sanne Puts:

    werken in het weekend? heb je dan nog wel tijd om te reizen? :o

  • 27 September 2009 - 23:49

    Anneke :

    Ha hoor, We proberen 1 dag in het weekend te werken, en misschien sctrax door de week in de avond. En dan kunnen we de andere dag touren.. zo ie zo rond de kerst, en ik heb nog 6 weken na mijn stage in heel NZ. Gio nog 2 geloof ik.. Dus gaat helemaal goed komen :)

  • 28 September 2009 - 06:43

    Lisette :

    Foto's ziehien! :p :D

  • 28 September 2009 - 10:51

    Je Weet Wel Wie.....:

    hahah......werken zul je ......wij werken, jij ook......het moest een maar uit zijn om ons jaloers te maken.....

    groetjes van jeweetwelwie.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 62672

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: