Ohw no it's Tueseday... Where did the Monday go?? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu Ohw no it's Tueseday... Where did the Monday go?? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

Ohw no it's Tueseday... Where did the Monday go??

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anneke

20 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Well I'll tell you all...

Gister had ik mailtjes in mijn inbox, die ik lekker allemaal heb zitten lezen en niet op heb gereageerd.. Waaromg? Omdat ik zowaar iets te doen had op mijn stage!!

De baas nam me mee naar een Architect, enorm interessant, enorm mooie designs en ik wee nu eindelijk iets meer over het product wat we maken en proberen aan de man te brengen!!

Maar laten we eerst terug gaan naar afgelopen week..
Ik Pak even mijn foto's erbij om te kijken wat ik ookalweer gedaan heb.. Eerst weer even de mooie foto's van vorige week zondag bekijken, en dan zie ik... Gezellig, gioia aan het koken!!! We hebben op maandag avond een lekker avondmaaltje voorgeschoteld gekregen van uit de handen van Gio. Natuurlijk werd het eindelijk tijd om de lekker Omaha Beach Vinery wijn erbij te pakken die we in mijn eerste weekend samen gekocht hadden. Was echt gezellig. lekker gedronken en veel lol gehad!

Dinsdag ben ik tijdens werk met Minne naar Fletcher aluminium geweest, wat is dat? Dat was voor mijn werk. Ik werd in een helm gehesen, een mooi geel veiligheidsjasje aan, bescherm bril en oorpluggen... Ohm en safety shoes maatje clown!
maar wat was het voor een bedrijf? spannend, we gingen naar binnen en en en allemaal mannen in overals!! allemaal lange staven alluminium, die tot een hoge temeratuur werden opgewarmd en vervolgens door een mal werden geperst tot extrusions, ons product. Daar komen die 40m lange aluminium frames dus vandaan!! Heel interessant om te zien!
's avonds gewerkt in het restaurant.

Woensdag JAAAA SALSAA!!!! Eindelijk, een avondje salsa gedanst, het was heel gezellig maar helaas een hele rare manier van les geven. eerst met de beginners mee gedaan, toen met de advanced. beetje apart.. ik ga vanavond maar naar een andere salsa school om te kijken of ze het daar anders doen...

Donderdag, gewerkt, Bij Dutch Delight. Toch wel vermoeiend zo om 7.30 beginnen tot 16.00 en dan van 17.00 tot 22.00 maar wel gezellig!!!
Daarna naar de Takapuna bar gegaan om ff lekker een biertje te drinken met de buurmannen en een paar andere Kiwi mensen!

Vrijdag, Stage, toen had ik geen zin meer om te koken en heb iedereen opgetrommeld om uit eten te gaan, waar? Bij Dutch Delight natuurlijk!!!
Helaas moest Gio werken, dus die at niet mee, maar heeft ons wel heel goed bediend!! K ben Bang dat het volgende keer mijn beurt is :S

Toen weer naar de kroeg en het weekend injuigen!!!
HELAAS, Zaterdag om 10 uur weer werken, samen met Gio, was zeer rustig en het van 10-30 tot 14.00 appels staan schillen en snijden voor de appeltaarten, ook zeer belangrijk.
Sanne, een vriendinnetje van ons (het andere meisje wat opeens wat vaker op foto's verscheint) Woonde in Birkinhead en verhuizde naar Albany, Dus Gio en ik na wer kaar en haar duizenden spullen opgehaald en in de auto geladen, op naar albany!! Super mooi huis! waar zij een kamer huurt, dichter bij werk, goedkoper en leuker!!

Terug naar huis om me klaar te maken voor Johns (mijn baas) Surprise party. Meneer was 1 oktober 50 geworden en zijn vrouw en vrienden hebben iedereen opgetrommeld om dan toch wel naar de tennisclub te komen en heb even flink te verassen.. Helaas was de parkeerplaats VOOR de ingang, en herkende meneer opeens auto's en vroeg zich af wat zijn stagairs dan wel niet daar deden zo aan de andere kant van auckland!
Werd heel gezellig, lekker gegeten, speaches geluisterd, toetje en om 10 uur maar weer naar huis, klaar voor de zondag.

jah nog 1 dag en dan ben ik klaar met typen!!

Zondag om 7.45 opstaan (jaja als ik ooit uit mag slapen zal t gelijk op mijn blog vermeld worden!!)
om 9 uur naar Devonport om daar een ferry te pakken naar Rangitoto.
Wat is Rangitoto? een vulkaan eiland waar wij al weken tegenaan lopen te kijken vanan Takapuna beach! tijd om hem te beklimmen dus!
9 man totaal, op de boot, opsplitsen onderaan de berg, 2 namen de korte route, en de rest ging voor de lange. 10 uur begonnen en om 11.45 waren we bij de grotten, super gaaf.. toen om 12.16 op de top, waar onze 2 luilakken al zaten te wachten.. een uurtje rondgelopen en toen de lange route weer terug (4 namen de korte dit keer)

Onderweg nog gezwommen, want dat moet dan ook wel als je de mogelijkheid krijgt, en om 3.45pm weer met de boot terug (iedereen tegelijk want de rest heeft een uur moeten ziten wachtern op de boot)

Super mooie foto's, kijk zelf maar!!
tot volgende week Dinsdag (maandag lekker vrij!!!! UITSLAPEN!!!)

  • 21 Oktober 2009 - 08:32

    Gio:

    En hier een eerste reactie op jouw eerste echte lange verhaal van een ontzettend goede kokkin:PHihi Mooi verhaal meid, lekker kort en ...

  • 21 Oktober 2009 - 15:05

    Lous:

    Zo, das weer een druk weekie! Zal snel je foto's bekijken! Wij hebben het ook heerlijk gehad in Rome!
    Kussss

  • 04 November 2009 - 00:22

    Je Weet Wel Wie:

    kan aan verhalen opmaken dat je daar leeft.....
    echt ANNEKE jaar.....
    geniet er van.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 62656

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: