Mijn laatste stagedag - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu Mijn laatste stagedag - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Anneke - WaarBenJij.nu

Mijn laatste stagedag

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

22 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Napier

Ik ben klaar!!!!
Mijn stage zit erop!
De auto staat niet meer voor de deur en ik kan me nu volledig weiden aan mijn komende reizen.

Vanmorgen voor de laatste keer naar werk gereden om 7.00 uur. De hele dag op werk gezeten en op een moment kwam John, een collega, met een kiwi knuffel aan, hij is heel zacht en grappig ;) een leuk kado.
Om 4.00 uur zijn we thuis afgezet en zat ik voor het eerst achter in de auto waar ik 5 maanden Noord eiland mee rondgereden heb, heel apart.

Nog even voor de mensen die het niet meer weten mijn schema.

Zondag 31 Januari vlieg ik naar Sydney.
op 3 of 4 februari pak ik een trein of bus naar Melbourne en ga daar een paar vrienden opzoeken, dan de 11 feb weer terug naar Sydney vliegen en 13 feb vlieg ik terug naar Auckaland,
14 feb de trein naar Wellington en 17 feb dan eindelijk de ferry naar zuid eiland. Daar ga ik mee met de Stray bus, dit is een hop of hop on bus en mijn route is minimaal 17 dagen. Ik plan er 5,5 week over te doen en er het maximum uit te halen.

31 Januari moet ik weer in Auckland zijn om de vlucht naar LA te halen. Daar ben ik 2 weken en ga misschien met een binnenlandse vlucht naar San Francisco te gaan.
Van daar
15 april naar Lima
15 juni naar Panama
21 Juni NY
30 juni naar Benin
1 augustus terug naar Nederland.

Ik zie er erg naar uit om mijn rugzak weer in te pakken en er op uit te gaan.
Ik weet niet of ik elke maandag een verhaal kan schrijven, maar ik zal het proberen bij te houden (ook voor mezelf voor achteraf).
Nu ga ik een weekend te gemoed zonder trip, maar wel een bezoek aan de dierentuin wat we ook al maanden proberen te doen. Maar er elke keer niet van kwam.

Nogmaals, mijn school is klaar, ik wacht alleen nog op het cijfer op mijn stage verslag. Officieel heb ik 28 januari mijn diploma uitreiking, maar helaas...... kan ik er niet bij zijn. Voor mij, mag ik hem in september bij administratie ophalen.

  • 22 Januari 2010 - 09:40

    Pa:

    De afsluiting van je studietijd. Gefeliciteerd meid!
    Nu een paar maanden pauze en dan ????

    Geniet ervan.
    Love you

  • 22 Januari 2010 - 10:17

    Lous:

    Jeetje, is het al weer om... Maar goed, nog genoeg om naar uit te kijken! Heb je trouwens genoeg malariapillen? Wij hebben er nog een paar over ;-)
    Zit echt zwaar te overwegen om te komen.... (naar Ecuador dan). Kan ik je van het weekend bellen?
    Kuskuskus

  • 22 Januari 2010 - 10:21

    Jeweetwelwie.......:

    Hey......lekker ding....
    zo zo zit het mooie leven er weer bijna op en gezien je reisschema kan het ook niet stuk he?....hou ons goed op de hoogte van alle he?

    Dit weekend lekker met de bus na VVV venlo uit...die moeten we winnen want we staan nu 2 punten acherop die NEUZEN....en voor jou is de 31e jan. dubbel zo belangryk ...en waarom....31 jan. vlieg je naar Sydny en op die dag komen die NEUZEN uit het grootste Nederlandse pool des verderf naar DE KUIP.....
    En wat mij betreft ga je na 1 augustus weer lekker NL uit en weer 1 reis omde wereld maken met meer foto`s...want ik vind die verslagen echt leuk...maak er je werk van en verstuur die verslagen na reisburo`s....
    (ik wil je neit weg hebben hoor) hihihi
    nou de groetjes heh?

    liefs van je weet wel wie....

  • 22 Januari 2010 - 10:49

    Huug:

    Knap gedaan! Nog even een beetje bus of trein of vliegtuig en voor je het weet is het 1 augustus. Dat zal wennen zijn in dit kikkerland. Tot dan!
    Groet, liefs, Huug

  • 22 Januari 2010 - 11:01

    Mama En Chehade:

    hoi lieverd fijn dat alles nu klaar is en nu kan je pas echt gaan genieten!
    geniet dus liefs van mama en chehade

  • 22 Januari 2010 - 11:08

    Chehade En Mama:

    dat gevoel van ophalen bij de administratie ken ik van mijn sph saai hoor maar we hebben er al;eebei iets moois tegenover staan jij jouw reis en ik chehade.

  • 22 Januari 2010 - 21:33

    Karin:

    Super, helemaal klaar, GEFELICITEERD. Maar we kunnen toch allemaal meegaan als je je diploma gaat ophalen. Dan weet je zeker dat het een FEESTje wordt!! Ik zag Argentinie er niet meer bijstaan, heb je dat geschrapt? Maar super al die bestemmingen die je nu tegemoet gaat. Lieve groet van ons allen

  • 22 Januari 2010 - 21:38

    Anneke:

    Hoi Karin, Ik kom aan in lima en vlieg dan van Argentinie door naar Panama, Is niet geschrapt..
    Leuk idee om allemaal mee te gaan mijn diploma ophalen.. Maar eerst nog even wachten tot ik officieel klaar ben.. Want officieel heb ik nog niets natuurlijk en ben ik ook nog niet klaar :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Napier

Anneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 62664

Voorgaande reizen:

29 Juli 2009 - 01 Augustus 2010

Rondje om de wereld

31 Mei 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: